CTEK – pažangių akumuliatorių įkroviklių gamybos lyderis.

ctek msx 5.0

CTEK – pažangių akumuliatorių įkroviklių gamybos lyderis.

Misijaišlaikyti jūsų transporto priemonės akumuliatorių geriausios būklės. Tai, tikriausiai, dauguma iš mūsų ignoruoja. Tiesa ta, kad gerai prižiūrimas akumuliatorius sutaupys ne tik daug pinigų, bet ir išgelbės nuo daugybės kitų problemų (įsivaizduokite, kad jūsų automobilis neužsiveda tada, kai jums to labiausiai reikia).

Automobilio akumuliatorius paprastai tarnauja 3–5 metus, tačiau šis tarnavimo laikas gali būti kur kas ilgesnis. Baterijos veikimo laiką veikia daug veiksnių. Pavyzdžiui, per daug įkrauto ar ne pilnai įkrauto akumuliatoriaus tarnavimo laikas sutrumpėja net keletą kartų.

Tinkama priežiūra padės sutaupyti ne tik pinigus, laiką, bet apsaugos ir jūsų nervų ląsteles (kas nori sugaišti laiką bei nervintis per didelius šalčius, kai automobilis tiesiog nesikuria?).

Norit visada turėti geros būklės akumuliatorių iškyla klausimas, kokį įkroviklį rinktis? Šį klausimą buvau iškėlęs sau asmeniškai ir tam skyriau daug laiko. Perskaitęs daugybę atsiliepimų ir taupydamas Jūsų laiką galiu rekomenduoti CTEK įmonės gaminamus įkroviklius, o vienas populiariausių modelių būtų CTEK MXS 5.0

Apie kompaniją „CTEK“

CTEK“ yra vieni iš brangiausių įkroviklių, kuriuos galite nusipirkti, tačiau už šią kainą gaunate labai daug. Visų pirma, švedai, kaip ir vokiečiai, garsėja nepriekaištinga inžinerija ir kokybe. CTEK, skirtingai nei kiti automobilių akumuliatorių įkroviklių gamintojai, orientuojasi tik į šią nišą. Visa jų veikla susijusi su akumuliatorių įkrovimu ar priežiūra, taigi galima teigti, jog CTEK yra tikri profesionalai įkroviklių pasaulyje.

Apie „CTEK MXS“ įkroviklius

CTEK įkrovikliuose naudojama technologija yra išdirbta iki mažiausių smulkmenų. Jų (prekės ženklo) šūkis yra: „Išmaniausi akumuliatorių įkrovikliai pasaulyje.“ Jūs turite būti tikri savo produktu, kad tai galėtumėte teigti.

Taigi, kuo CTEK įkrovikliai yra tokie išmanūs? Jų produktai gali pasigirti daugybe pažangių ir unikalių savybių:

  • Pažangus CTEK mikroprocesorius valdys akumuliatoriaus įkrovimą, naudodamas automatinį temperatūros kompensavimą – tai reiškia, kad jūsų akumuliatorius bus įkrautas optimaliu lygiu, nesvarbu, kokia yra aplinkos temperatūra. Prieš įkraudamas įkroviklis greitai nustatys, ar akumuliatorius gali priimti ir palaikyti įkrovimą. Jei tai neįmanoma, užsidegs klaidos LED lemputė. Prieš pradedant įkrovimą, jis atlieka akumuliatoriaus išvalymą (jie užpatentavo šią technologiją). Todėl jūsų akumuliatorius visada bus optimaliai įkrautas.

  • CTEK gali atgaivinti ir atkurti giliai išsikrovusias ar senas baterijas. Tai daro atnaujindamas jas (taip pat CTEK patentuotą technologiją). Dauguma kitų įkroviklių gali krauti, kai akumuliatorius turi bent likusios 8 voltus. Įkroviklis CTEK gali įkrauti akumuliatorių, kai jame liko tik 2 voltai.

  • Yra unikali AGM automobilių akumuliatorių įkrovimo programa. Tokie akumuliatoriai dažniausiai būna naujesnėse transporto priemonėse su „stop/start“ technologija, o pati AGM technologija daugiausia skirta aukščiausios klasės automobilių akumuliatoriams.

  • MXS“ serija gali įkrauti ir prižiūrėti visų rūšių motociklų ir automobilių akumuliatorius. Yra specialus „palaikymo“ režimas, skirtas ilgalaikei priežiūrai, todėl galite palikti „MXS“ įrenginį prijungtą prie akumuliatoriaus tiek laiko, kiek norite. Pvz., Jei turite motociklą ar keturračius, sezono pabaigoje galite tiesiog prijungti „MXS“ įkroviklį prie akumuliatoriaus (pirmiausia nereikia atjungti akumuliatoriaus) ir palikti jį ten, kol būsite pasirengęs vėl važiuoti.

  • Jei jums priklauso kelios transporto priemonės, galite įsigyti specialų CTEK indikatorių. Šiuos mažus prietaisus turite pritvirtinti ant baterijų ir jie parodys akumuliatoriaus įkrovos lygį užsidegant žaliai, geltonai ir raudonai LED lemputėms.

Naudojantis šiais indikatoriais niekada nebereikės matuoti (ar atspėti) akumuliatorių įkrovos lygio. Tiesiog patikrinkite LED indikatorius ir, jei reikia, įkraukite. Tai yra daug pigiau nei pirkti atskirą įkroviklį kiekvienai transporto priemonei. Geriausia tai, kad dėl šių kilpelių įkrovimas tampa dar paprastesnis – jie yra lengvai prieinami ir prie jų galite tiesiogiai prijungti įkroviklį. Tai tarsi įkišti USB raktą į kompiuterį. Lengva, tiesa?

Jei turite itin prabangią ar egzotinę transporto priemonę, yra didelė tikimybė, kad jau turite CTEK įkroviklį, tik ant jo parašyta ne CTEK, o tarkim „Ferrari“.. Leiskite man paaiškinti. CTEK gamina firminius įkroviklius daugiau nei 40 žymiausių ir prestižinių automobilių bei motociklų prekės ženklų pasaulyje. CTEK yra išskirtinė komanda, dirbanti su OEM klientais ir derinanti jų įkroviklius kiekvienam konkrečiam prekės ženklui. Jei įsigijote konkretų „Ferrari“, „Porsche“, „Aston Martin“, „Rolls Royce“ ar kt. modelį, tikriausiai, kartu su automobiliu gavote įkroviklį CTEK.

Jeigu CTEK gamina įkroviklius tokioms kompanijom kaip „Ferrari“, „Porsche“, „Aston Martin“, „Rolls Royce“, „BMW“, tai tik dar kartą įrodo šios kompanijos gaminamų įkroviklių aukštą kokybę.

CTEK MXS 5.0

Pats populiariausias CTEK gaminys yra MSX 5.0 ir jis, turbūt, yra pats optimaliausias pasirinkimas daugumai vartotojų. MXS 5.0 yra visiškai automatinis „Prijunkite ir užmirškite“ tipo įkroviklis, kitaip tariant, prijunkite įkroviklį prie akumuliatoriaus ir įkroviklis viską padarys už Jus, reikės tik pasirinkti įkrovimo režimą.

Kiti šios serijos modeliai yra MSX 3.8, MSX 7.0 ir MSX 10. Šie skaičiai parodo įkroviklio galingumą amperais. Kuo didesnis skaičius, tuo didesnės talpos akumuliatorių galima įkrauti.

CTEK MSX 5.0 įkroviklis turi keturias skirtingas krovimo programas:

  • Mažos motociklo baterijos;

  • Standartinės automobilių baterijos;

  • AGM ir start/stop tipo baterijos;

  • Giliai iškrautų akumuliatorių atnaujinimas (negalima naudoti su AGM ir GEL akumuliatoriais).

Įkroviklis gali įkrauti akumuliatorius nuo 1,2 Ah iki 110 Ah, o palaikyti gali net iki 160 Ah talpos akumuliatorius. Įkroviklis turi IP65 sertifikatą, o tai reiškia, jis yra atsparus drėgmei ir dulkėms. MXS 5.0 lengva ir saugu naudoti, apsaugoma transporto priemonės elektronika, nesukelia kibirkščiavimo, apsauga nuo poliškumo sukeitimo ir trumpojo jungimo.

krovimo procesas vyksta aštuoniais etapais:

  1. Desulfacija. Sulfatai pašalinami iš švino plokščių pulsuojančia įtampa. Tai atkuria baterijos talpą;

  2. Minkštas startas – trumpas akumuliatoriaus bandymas, siekiant patikrinti ar jis gali priimti krovimą. Jei gali, tuomet prasidės krovimas. Šis etapas neleidžia pradėti krauti sugadintų akumuliatorių;

  3. Maksimalia srove įkraunama iki maždaug 80% akumuliatoriaus talpos. Krovimo greitis priklauso nuo aplinkos temperatūros ir akumuliatoriaus talpos;

  4. Absorbcija. Lėtai mažėjanti srovė įkraus akumuliatorių iki pilnos talpos (100 %). Kai tik užsidega LED lemputė Nr. 4, jūsų baterija yra paruošta naudoti;

  5. Analizavimas. Tikrina savaiminį akumuliatoriaus išsikrovimą. Gali prireikti pakeisti akumuliatorių, kurie išsikrauna savaime;

  6. Atstatymas (recond). Tai yra pasirenkamas žingsnis, kuris bus vykdomas tik tuo atveju, jei jį pasirinkote iš anksto. Šiame žingsnyje atnaujinamos giliai išsikrovusios ar senos baterijas, taip pagerinamas jų veikimas. Recond metu įtampa didėja tam, kad iš akumuliatoriaus pradėtų skirtis dujos. Taip akumuliatoriuje gaunamas mišinys, kuris sugrąžina akumuliatoriaus talpą;

  7. Maksimalaus lygio akumuliatoriuje palaikymas, kai krovimas vyksta pastovia įtampa;

  8. Impulsinis įkrovimas. Palaikomas apie 95–100 % galios įkrovos lygis. Įkroviklis kontroliuoja akumuliatoriaus įtampą ir siunčia impulsą, kai reikia, kad akumuliatorius būtų visiškai įkrautas. Šis režimas tinka ilgalaikei akumuliatoriaus priežiūrai, kai automobiliu retai važiuojama.

Kaip įkrauti

  1. Prijunkite įkroviklį prie akumuliatoriaus;

  2. Prijunkite įkroviklį prie maitinimo tinklo lizdo. Apie maitinio laido prijungimą prie tinklo lizdo informuos įsižiebusi maitinimo lemputė. Jei akumuliatoriaus gnybtai prijungti neteisingai, įsižiebs klaidos lemputė. Apsaugos nuo sukeisto poliškumo įtaisas užtikrins, kad akumuliatorius ir įkroviklis nebus sugadinti;

  3. Spauskite mygtuką „mode” norėdami pasirinkti krovimo režimą „mažas akumuliatorius”, „įprastas akumuliatorius”, „AGM” arba „recond”;

  4. Įkrovimo metu galite stebėti 8 etapų indikatorių.

Akumuliatorius paruoštas užvesti varikliui, kai įsižiebia 4 etapas.

Akumuliatorius visiškai įkrautas, kai įsižiebia 7 etapas.

  

Bendrinkite šį įrašą